czwartek, 2 kwietnia 2015

Katalog 5

Witajcie !

     Na wstępie chciałabym Was przeprosić za długą nieobecność jest ona spowodowana tym,że kończył się pierwszy semestr i dopadł  mnie wir nauki :)
   
     Katalog piąty rozpoczął się 24.03 , dziś przyszło złożone przeze mnie zamówienie -stąd wpis. Swoje zamówienia możecie składać do dnia 13.04. Udało mi się 'dorwać' chodzącą za mną od długiego czasu Wodę Perfumowaną Paradise KLIK . Standardowo koszt jej to 134.90 , w katalogu 5 jest dostępna w cenie 79.90 + gratis krem, którego standardowa cena to 37.90. Podsumowując zestaw (woda perfumowana +krem) o wartości 172.80 można zakupić w cenie 79.90. Paradise wpadły mi w oko już dawno podczas jednego ze spotkań regionalnych w Zielonej Górze, zachwyciły mnie swoją buteleczką z grubego dna z pięknym złotym zdobieniem. Zapach nie ma sobie nic do zarzucenia, jest delikatny i kobiecy. Zawiera w sobie woń piwonii, akcenty jaśminu oraz różowy pieprz. Kolejny zapach to zmysłowe piżmo oraz cedr. Krem jest jednym z wielu z serii Body Cream w wygodnym pudełeczku o zapachu wody toaletowej. Mocno nawilżający zachowujący na długo swój zapach. Poniżej prezentuję Wam zdjęcia moich 'zdobyczy' :






     
     Kolejnymi produktami, które wpadły mi szczególnie w oko są balsamy do ust Love Nature. Dostępne są w trzech zapachach : truskawka KLIK, malina KLIK oraz wiśnia KLIK. Ja wybrałam spośród nich kwaśną wiśnię oraz słodką truskawkę. W katalogu piątym są dostępne za jedyne 8.90 ! Ich standardowa cena to 17.90. Idealne do każdej kobiecej torebki na 'wiosnę' tego roku. Któraś z Was miała z nimi do czynienia? Prezentują się tak :






     Na końcu chciałabym Was zaprosić do przystąpienia do mojej grupy -> KLIK Koszt dołączenia do Oriflame to jednorazowa opłata 1 zł. Główną korzyścią jest to, iż zamawiamy WSZYSTKIE produkty, bez względu na to czy są objęte promocją czy też nie z rabatem -20%. Inne korzyści? Sprzedając produkty zarabiamy tą właśnie różnicę 20% pomiędzy ceną katalogową, a ceną dla klubowiczów. Przykładowo produkt jest dostępny w cenie 11.90 zł  my mamy do niego dostęp w cenie 9.52 zł, brzmi niewinnie ale przy większy kwotach jest to znacznie bardziej widoczne. Na przykład produkt o wartości 119.90 zł dla klubowicza ma wartość 95.92 zł. Banalne - prawda?  Nie masz obowiązku składania zamówień, jeżeli nie zamawiasz nic przez rok to po prostu twoje konto zostaje dezaktywowane. Będąc klubowiczem mamy dobre produkty w tańszej cenie dostarczone bezpośrednio do naszego domu! Serdecznie chciałabym Was również zaprosić na  mój fanpage na faceboku KLIK .
 

3 komentarze :

  1. Kobiecy, piękny zapach - lubię to. Balsamy również wyglądają zachęcająco; a jeszcze jakie tanie :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sikę ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mialam do czynienia z oriflame :(

    OdpowiedzUsuń